Friday, February 26, 2016

DD Glowing Moist Cake Nurraysa Menjadikan Wajah Cerah Berseri

Teks : Nadra Amat


Assalamulaikum w.b.t


Ramai sudah yang  tersuka tanpa sengaja dengan bedak dd glowing moist cake nurraysa ini termasuklah saya.  Sebelum saya terjebak dengan bedak ini, saya pengguna bedak keluaran korea. Saya beli dari go shop, harga pun agak mahal sedikit. Tetapi bila kerap terbaca sharing dari pengguna tentang bedak nurraysa ini kat facebook, terdetik di hati mahu mencuba pulak.Kebetulan waktu itu bedak korea saya pun sudah  habis. 

Pertama kali pakai dd glowing moist cake Nurraysa memang terus suka sebab sesuai sangat dengan kulit saya. Masa tu cuba warna Medium. Kawan-kawan di pejabat pun sudah tegur muka saya lebih cerah dan  berseri-seri. Terfikir juga, aik.. sebelum ini mereka tidak tahu ke yang saya memang ada pakai bedak juga? hihi..

Nak tahu kenapa ramai yang memilih DD Glowing Moist Cake Nurraysa ?

1. Mesra Solat 
- Bedak ini waterbase, kalau nak wudhu tu hanya basuh dengan air, ia akan mudah tanggal. Lagi satu, air mudah meyerap ke kulit. 
- Hati-hati jika bedak yang anda guna mengandungi silikon. Silikon menghalang air dari meyerap dalam kulit. Kebanyakkan produk kosmetik di pasaran mengandungi silikon. 

2. Gabungan hebat 3 in 1 (foundation + powder + concealer)
- gabungan hebat ini membantu menutup semua cela dan garis-garis halus pada wajah.

3. SPF 50
- Melindungi kulit wajah dari uv yang boleh meyebabkan kulit gelap dan kusam.

4. Tanpa Silikon.
- Hati-hati jika bedak yang anda guna mengandungi silikon. Silikon boleh menghalang air dari meyerap dalam kulit. Kebanyakkan produk kosmetik di pasaran mengandungi silikon. 

5. Jimat Masa
- Yang ini saya setuju sangat. Menggunakan dd glowing ini tidak mengambil masa lama. Hanya tekap (dap..dap) di muka untuk meratakannya. Sebelum ini, memang agak malas guna bedak sebab banyak sangat step. hihi..

6. Merawat wajah.
- Bedak dd glowing ini juga membantu merawat masalah jerawat dan jeragat.

7. Harga berpatutan dan kesan setanding dengan bedak berjenama di pasaran.
- harga pasaran RM39 (SM)/ RM45 (SS) bagi saya sangat berpatutan, sebab saya boleh pakai bedak ini selama 3 bulan. Itupun pakai 2 kali sehari. Kesannya pun terbaik, membuatkan kulit wajah saya cerah dan berseri-seri dan nampak "glowing".


8. Diluluskan KKM dan halal digunakan bagi yang muslim.
   - Tidak mengandungi bahan-bahan kimia yang berbahaya dan tanpa ada kesan sampingan.

Jom, saya kongsikan pengalaman mereka yang lain : 










Harga Pasaran : RM39 (SM) / RM45 (SS)

Jika anda berminat nak mencuba, sila hubungi saya (SMS/Whatsapp/Telegram) 013-8713498 (Nad)

Pengedar dan Agen Produk Nurraysa kawasan Keningau, Tenom, Tambunan dan Nabawan

Anda mahu mencari pendapatan sampingan?  Hubungi kami 013-8713498 untuk info lebih lanjut

- Dropshipper diperlukan setiap daerah.
- Peluang belajar berniaga tanpa risiko.
- Tanpa Modal.
- Bimbingan diberikan. (Group support)




No comments:

Copyright to skincare nurraysa sabah
Designed by UMIESUEstudio 2015